Leden 2013

Wallpapers 01

31. ledna 2013 v 20:44 | VK Xtreeme |  Wallpapers
Tak a mám tu dva Wallpapery, které si můžete fiknout na svojí plochu:

Žezla filmu WarCraft se ujme Duncan Jones

31. ledna 2013 v 19:02 | VK Xtreeme |  World of Warcraft
Po nějaké té době se konečně něco objevilo o filmu se stejnomeným názvem jako hra od Blizzardu WarCraft. Nějakou dobu si režiséři film přehazovali jako horký brambor. Zatím bramboru drží mladý, ale dobrý režizér, který se nebojí zkusit něco nového a jít do něčeho, co se nemusí povéct.

Řeč je o britském režisérovi, který za sebou má filmy jako Moon nebo Zdrojový kód. Nejedná se sice o nějak extra vydařené filmy, ale stojí za to se na ně podívat. Rozpočet, který by měl Duncan Jones na WarCraft dostat, se pohybuje kolem 100 milionů dolarů.

Natáčet by se údajně mělo již na podzim tohoto roku a do kin by se měl snímek dostat někdy v roce 2015. Bohužel. Dřív to nejspíše nebude.

Fanouškovské výtvory týdne: Umění Deiva Calvize

31. ledna 2013 v 14:00 | VK Xtreeme |  Diablo III
Tento týden si oficiální komunita kolem Diabla 3 posvítila na Deiva Calvize a jeho neuvěřitelné ztvárnění všech hrdinů Diabla 3 a řadu nejdivočejších obyvatel Horoucích Pekel. Deiv byl velmi milý a našel si volný čas na zodpovězení několika otázek, které pro něj na oficiálním webu Diabla 3 připravili. Přečtěte si celé interview a prohlédněte si video ukazující jeho postup při tvoření Barbara:

World of Warcraft: Hrdinové ( Horda )- Sylvanas Windrunner

30. ledna 2013 v 19:37 | VK Xtreeme |  World of Warcraft
Sylvanas prožila jeden z nejsmutnějších příběhů, jaký se kdy stal, ale je rovněž příkladem, jak se může někdo vzepřít neporazitelnému a prosadit si své. Sylvanas byla původně generál Silvermoonských vojsk v celém Quel'Thalasu, kde musela bránit všechny Vysoké Elfy, poněvadž Elfové již nebyli ve spojenectví s Aliancí.

Blizzard zasahuje proti Win Tradingu

30. ledna 2013 v 15:29 | VK Xtreeme |  World of Warcraft
vložte popis obrázku


Všichni PvP hráči se již určitě setkali s pojmem "Win Trading". Jedná se o získávání vysokého ratingu v Rated Battlegroundech (a tedy i odměn s tím spojených) ne zrovna čestným způsobem.

Blizzard se rozhodl, že tomu udělá přítrž. Začal pracovat na opravě, která má podobných exploitům zamezit a zároveň také začíná zasahovat proti konkrétním hráčům, kteří této chyby aktivně využívají. V přiloženém blue postu najdete oficiální vyjádření.

Nové možnosti přehrávání záznamů her

30. ledna 2013 v 14:59 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Jednou z novinek, kterou přinesl nejnovější patch do bety HotS a která určitě stojí za pozornost, jsou nové možnosti přehrávání záznamů her (replayů).

Pomocí tlačítka Watch With Others (Sledovat s ostatními) je nyní možné zhlédnout záznam hry společně s ostatními hráči, jako byste sledovali živou hru.


Pozitivní evoluce - Gangnam style - parody

30. ledna 2013 v 13:43 | VK Xtreeme |  Videa
Povedená parodie na Gangnam Style Pozitivní evoluce. Je to celkem vtipná podívaná. Tak neváhejte a zmáčknite Play.

StarCraft II: Terranská planeta- Umoja

29. ledna 2013 v 20:37 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Ze čtyř supernosičů, které přepravovaly terrany do sektoru Koprulu havarovaly dva na neznámé, zářivé planetě Umoja. Jedna loď, Sarengo, která měla kritické poruchy systému a byla zničena při vstupu do atmosféry, na planetě vytvořila obrovský kaňon a zabila všech 8000 cestujících na palubě. Nicméně Reagan přistál bezpečně. Když se členové posádky probudili ve svých spánkových komorách, zjistili, že se nacházejí na skutečně cizí planetě: obloha Umoji měla odstín měděné oranžové; vzduch byl lehce okořeněný mdlou vůní; a na úrodných pastvinách planety a planinách se potulovaly cizí formy života.

StarCraft II: Terranská planeta- Shilor

29. ledna 2013 v 19:28 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Shiloh, klidná okrajová planeta, byl zpočátku osadníky kvůli svému nedostatku kovů ignorován. Chtěli se zaměřit na planety, které by udržely průmysl a vesmírný obchod při životě. Ignorace přestala, jakmile všechny bohatší klíčové planety byly zmapované a kolonizované, a tak se na Shiloh začali hrnout kolonisté.

Co planetě chybělo v těžkých kovech a vzácných rudách, to doháněla v obrovském množstvím nezastavěné půdy a podnebí, které se nikdy neměnilo v neobyvatelné extrémy. To přitahovalo jedinečnou komibnaci bohatých velkostatkářů, zemědělců a mladších rodin, kteří se snažili uniknout stále více hektickému městskému životnímu stylu, jenž na většině klíčových planetách převládal. Rozsáhlé plochy úrodné říční pánve byly rychle rozebrány těmi jedinci a organizacemi, kteří měli moc a peníze se jich zmocnit, a tak zbývající osadníci museli rychle obsadit kousky toho, co zůstalo - z větší části se jednalo o vysušenou půdu pokrytou skalami a zásaditou půdou. I s pokrokem v zemědělských technologiích a geneticky upravenými rostlinami trvalo několik hodin vyčerpávající práce, než se podařilo půdu zúrodnit, zvláště pro ty, kteří postrádali zdroje a těžké stroje. Mnoho malých rodinných farem tvrdě skončilo na kruté zemi a přestěhovalo se zpět na klíčové planety, ať už za sebou nechali jakýkoliv majetek. Jen pár vytrvalých osadníků, kteří v těchto časech byli schopni se uživit, se spojilo pro tento boj, a tak se zrodila jedinečná venkovská kultura propagující sílu, soudržnost a nezávislost.

Blizzard odpovídá na Ask Creative Development — Round III Answers (Část 4.)

29. ledna 2013 v 15:15 | VK Xtreeme |  World of Warcraft

vložte popis obrázku
Čtvrté pokračování Ask Creative Development - Round III Answers
Existuje spousta nevysvětlených věcí, charakterů postav a ras, neznámých zemí. Blizzard dávno odpovídal dotazy na nevyřešené a tajemné zákoutí Warcraft Lore. Díky těmto odpovědím, se mnohé vysvětlí, ale i právě naopak, víc zkomplikuje!

Otázky se týkaly draků-Aspektů a jediného svého druhu, Wrathiona. Jméno Othmar Garithos patří rasisticky motivovanému člověku známého z Warcraft 3 the Frozen Throne a nyní je známý také důvod pro jeho rasismus. Co Cenarius na Hordu? Co se nachází pod Tirisfal Glades a jaký je příběh pro Gilneasský Druidismus? Pro milovníky mrtvých - Forsaken a Worgenové Death knight vysvětlení.

Odpovědi nejen na tyto otázky dále v článku!

StarCraft II: Terranská planeta- New Folsom

28. ledna 2013 v 22:45 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Nový Folsom je smrtelné, nestálé a nepřístupné místo pro každého, ale hlavně pro těžce obrněné vesmírné vojenské lodi kvůli nevyzpytatelné oběžné dráze, která prochází ne jedním, ale hned dvěma významnými poli asteroidů.

První tři pokusy o založení hornické kolonie na této geologicky bohaté planetě skončily pohromou. Na území Konfederace představuje Nový Folsom nejbohatští zdroj katalytických prvků potřebných k výrobě neoocele, vláda se proto odhodlala na sopečném povrchu planety vybudovat stanoviště. Pro tento úkol byl povolán tým expertů, odborníků na materiály a terraformačních inženýrů. Tato skupina strávila dlouhé měsíce navrhováním systému plošin, které by se ohýbaly a přesouvaly spolu s nestálou povrchovou kůrou Nového Folsomu, a to vše s poskytnutím útočiště, na kterém by lidská pracovní síla "minimálně přežila". Projekt stál nemalé peníze a životy: na jednom ze stabilních lávových jezer na planetě byl vybudován Konfederační důl Nový Folsom a již brzy začal produkovat materiály nezbytné pro Konfederaci, aby mohla začít stavět nové flotily bitevních křižníků.

Green Day - American Idiot [OFFICIAL VIDEO]

28. ledna 2013 v 21:05 | VK Xtreeme |  Hudba
Green Day a jejich pecka American Idiot z alba American Idiot

World of Warcraft: Death Knight

28. ledna 2013 v 20:38 | VK Xtreeme |  World of Warcraft
Když byla zničena kontrola Krále Lichů nad Rytíři Smrti, zapřísáhli mu jeho bývalí mistři boje odplatu za hrůzné činy, které museli vykonávat pod jeho nadvládou. Poté, co byla jejich pomsta konečně naplněna a Lich King zemřel, se Rytíři Smrti ocitli bez cíle a dalšího smyslu své existence. Jeden po druhém se vydávali do světa hledat nové důvody pro své bytí. Nacházejí je v řadách Hordy a Aliance, kde pomáhají své frakci s dosaženíním jejích cílů a získání moci. Ledová ostří jejich mocných runových zbraní, krví potřísněná těla nepřátel a hrůzné nemrtvé bytosti po jejich boku - to vše Death Knightům umožňuje vypustit bezbožný hněv v žáru bojování za svou frakci.http://eu.battle.net/wow/static/images/game/class/story-thumb-death-knight.jpg

StarCraft II: Terranská planeta- Korhal

28. ledna 2013 v 19:19 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Korhal IV, jakožto sídlo trůnu Terranského Dominia, je ozářeným svědectvím válkou poničené historie lidstva v sektoru Koprulu. Jako čtvrtý svět v soustavě Korahl byla planeta (často jednoduše označována jako "Korhal") původně prosperující a mírná, kolonizována Tarsonianskými osadníky v prvních letech expanzí. Brzy se Korhal stal zásadním členem třinácti hlavních konfederačních světů, čímž dosáhl uznání pro svou pokročilou vědu a výzkumná zařízení, a přispěl tak k mnoha klíčovým vojenským a technologickým pokrokům. Nicméně stejně jako u všech hlavních světů, i Korhal IV zůstal poddán Terranské Konfederaci a zkaženosti Starých rodin z Tarsonu. Postupem doby rostlo na Korhalu IV napětí a agitátoři volali po jasném oddělení od Konfederace.

Blizzard odpovídá na Ask Creative Development — Round III Answers (Část 3.)

28. ledna 2013 v 17:45 | VK Xtreeme |  World of Warcraft
vložte popis obrázku
Třetí pokračování Ask Creative Development - Round III Answers
Existuje spousta nevysvětlených věcí, charakterů postav a ras, neznámých zemí. Blizzard dávno odpovídal dotazy na nevyřešené a tajemné zákoutí Warcraft Lore. Díky těmto odpovědím, se mnohé vysvětlí, ale i právě naopak, víc zkomplikuje!

Otázky se týkaly draků-Aspektů a jediného svého druhu, Wrathiona. Jméno Othmar Garithos patří rasisticky motivovanému člověku známého z Warcraft 3 the Frozen Throne a nyní je známý také důvod pro jeho rasismus. Co Cenarius na Hordu? Co se nachází pod Tirisfal Glades a jaký je příběh pro Gilneasský Druidismus? Pro milovníky mrtvých - Forsaken a Worgenové Death knight vysvětlení.

Odpovědi nejen na tyto otázky dále v článku!

World of Warcraft: Příběhy- Blood of Our Fathers, 6. kapitola

28. ledna 2013 v 17:24 | VK Xtreeme |  Blood Of Our Fathers

Varian Wrynn, Lo'Gosh, Stínový vlk, bývalý gladiátor a současný král Stormwindu a celé Aliance. Muž jako z oceli, který však má své skryté obavy a starosti stejně jako kdokoli jiný...
blood

Téma týdne. Plyšový medvídek můj je nejroztomilejší....

28. ledna 2013 v 16:58 | VK Xtreeme |  Téma týdne
Ano plyšový medvídek. Měl jsem asi čtvery. Nejoblíbenější byl Míša. Krásný hnědý méďa s rostomilým čumáčkem a malými
tlapičkami. Vždycky jsem se ním bavil než jsem usnul, když jsem ho někdy omylem nějak praštil, nebo schodil z postele, tak jsem se mu nějakou dobu omlouval ( určitě ho to bolelo ). Brácha měl spíše malé psíky, kteří byli také pěkní.
No, tak to je asi všechno co jsem chtěl napsat na toto téma týdne :D
Přesně nějak takto ten můj Míša vypadal.

Sběratelská edice Splinter Cellu obsahuje i létající model letadýlka

28. ledna 2013 v 16:32 | VK Xtreeme |  Novinky ze světa her
V poslední době se vydavatelé snaží zaujmout svými speciálními sběratelskými edicemi. Tedy ne těmi klasickými, za něž si něco málo připlatíte a máte nějaký bonus. Kdepak, zkouší to s monstry, která nejsou zrovna levná, ale obsahují nějakou výraznou vychytávku. Nu a Paladin edice Splinter Cell: Blacklist má jako tuhle vychytávku titulní letoun, ovšem v RC podobě s dálkovým ovládáním.
Obrázek ze hry Splinter Cell: Blacklist
Tříkanálový, dvoumotorový model nevypadá vůbec špatně, byť je otázka, kolik toho vydrží. Kromě toho v edici najdete devadesátistránkový komiks, plakát, DLC balíček s pár hračkami pro Sama a exkluzivní kooperační misi Miliardářská jachta. Kdyby vám to nestačilo na obrázku, uvnitř článku najdete trailer na Paladin edici.

Blizzard odpovídá na Ask Creative Development — Round III Answers (Část 2.)

28. ledna 2013 v 16:12 | VK Xtreeme |  World of Warcraft
vložte popis obrázku

Máme tu druhou várku Ask Creative Development - Round III Answers.
Existuje spousta nevysvětlených věcí, charakterů postav a ras, neznámých zemí. Blizzard dávno odpovídal dotazy na nevyřešené a tajemné zákoutí Warcraft Lore. Díky těmto odpovědím, se mnohé vysvětlí, ale i právě naopak, víc zkomplikuje!

Otázky se týkaly draků-Aspektů a jediného svého druhu, Wrathiona. Jméno Othmar Garithos patří rasisticky motivovanému člověku známého z Warcraft 3 the Frozen Throne a nyní je známý také důvod pro jeho rasismus. Co Cenarius na Hordu? Co se nachází pod Tirisfal Glades a jaký je příběh pro Gilneasský Druidismus? Pro milovníky mrtvých - Forsaken a Worgenové Death knight vysvětlení.

Odpovědi nejen na tyto otázky dále v článku!

World of Warcraft: Hrdinové ( Alliance ) Anduin Wrynn

28. ledna 2013 v 16:05 | VK Xtreeme |  World of Warcraft
Anduin Wrynn je dědic trůnu Stormwindu. Jeho jménu Anduin vzešlo ze jména nejznámějšího válečníka Aliance Anduina Lothara a jeho dědeček je Llane Wrynn, již mrtvý exkrál Stormwindu, který byl zavražděn půlorčí ženou Anduin WrynnGaronou.
Anduinův otec, Varian Wrynn, legitimní a nynější král Stormwindu je jedna z nejznámějších a nejvlivnějších postav Azerothu. Snaží se co nejlépe vládnout všem národům Alianci a stejně jako Thrall se snaží udržet křehký mír mezi Aliancí a Hordou. Podle toho také vychovává svého syna Anduina. Při začátku World of WarCraft je Anduinovi deset let. Když jeho otec odjíždí na diplomatickou misi do Theramoru a nevrací se, je mladý Anduin jmenován správcem Stormwindu a na hlavu mu je poprvé pasována koruna. Doopravdy však Stormwindu vládne Regent a Majordomus Stormwindský Bolvar Fordragon, který však po návratu Variana odjíždí do Northrendu bojovat proti Králi Lichů. Anduinovi je v nejnovějším datadisku WoW: Cataclysm asi čtrnáct let a stává se z něj muž a budoucí král.

StarCraft II: Terranská planeta- Moria

28. ledna 2013 v 15:28 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Velká červená planeta Moria, dlouho považovaná za nejlukrativnější terranský těžební svět v sektoru Koprulu, je bohatá na minerály a palivové zdroje. Prvně Morii osídlili cestovatelé ze supernosiče Argo, jedné ze čtyř kolonistických lodí, které přivezly Terrany do sektoru. Po havarování na planetě cestující Arga strhali ze supernosiče základní materiály a snažili se dělat vše k přežití v novém domově, nevědomi si toho, že existují ještě další dvě terranské kolonie, Tarsonis a Umoja.

Vyměňuji bannery/ikony

28. ledna 2013 v 15:21 | VK Xtreeme
Rozhodl jsem se, že budu vyměňovat bannery/ ikony, takže stačí napsat do komentářů.
Tady jsou:




Vyberte si jaký chcete, je to jenom na vás.

Blizzard odpovídá na Ask Creative Development — Round III Answers ( část 1.)

28. ledna 2013 v 14:48 | VK Xtreeme |  World of Warcraft

vložte popis obrázku
Je tu první várka Ask Creative Development - Round III Answers.
Existuje spousta nevysvětlených věcí, charakterů postav a ras, neznámých zemí. Blizzard dávno odpovídal dotazy na nevyřešené a tajemné zákoutí Warcraft Lore. Díky těmto odpovědím, se mnohé vysvětlí, ale i právě naopak, víc zkomplikuje!

Otázky se týkaly draků-Aspektů a jediného svého druhu, Wrathiona. Jméno Othmar Garithos patří rasisticky motivovanému člověku známého z Warcraft 3 the Frozen Throne a nyní je známý také důvod pro jeho rasismus. Co Cenarius na Hordu? Co se nachází pod Tirisfal Glades a jaký je příběh pro Gilneasský Druidismus? Pro milovníky mrtvých - Forsaken a Worgenové Death knight vysvětlení.

Odpovědi nejen na tyto otázky dále v článku!

StarCraft II: Terranská planeta-Tarsonis

28. ledna 2013 v 12:39 | VK Xtreeme
Tarsonis byla planeta, na které přistál obrovský supernosič Nagglfar, jedna ze čtyř koloniálních lodí, které poprvé přivedly Terrany do sektoru Koprulu. Nagglfar vedl flotilu a na jeho palubě se nacházel superpočítač ATLAS, který řídil všechny čtyři plavidla při jejich dvacet osm let dlouhé cestě. Ačkoli se na ATLASu objevilo několik kritických poruch, byl dostatečně funkční, aby pomohl novým obyvatelům Tarsonu do začátku, když se museli usídlit.

Technologické základny kolonií, které byly objeveny poté, co havarovaly ostatní nosiče na Morii a Umoje, byly vždy o krok za Tarsonem. (Čtvrtá loď se všemi na palubě se ztratila při pokusu o přistání.) Když se po šedesáti letech kolonie mezi sebou spojili, byl Tarsonis nejprokočilejší a nejúspěšnější mezi nimi.

StarCraft II: Terranská planeta- Mar Sara

27. ledna 2013 v 22:59 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Soustava Sara byla původně zmapována nezávislými prospektory a o několik let později byla expedicí z Tarsonisu kolonizována. Mar Sara představovala osmou z třinácti hlavních kolonií terranské Konfederace. Soustava Sara byla nezvyklá tím, že měla dvě obyvatelné planety, ale planeta Mar Sara byla v porovnání s úspěšnější Chau Sarou vždycky stagnující kolonie.

StarCraft II: Terranská planeta- Braxis

27. ledna 2013 v 21:32 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Ledová planeta Braxis zaslouženě nese pověst jednoho z nejvíce nehostinných světů sektoru Koprulu. Více než šedesát procent této skalnaté planety je pokryto ledovým příkrovem dosahujícím v některých oblastech 2mílové tloušťky. Tisíciletí glaciální eroze utvořilo na povrchu planety klikatou síť příkrých, drsných horských pásem a údolí. V těchto oblastech můžou dosahovat přitažlivostí vyvolané horské větry nárazově rychlostí až 150 mil za hodinu.

Navzdory těmto nehostinným podmínkám má Braxis dlouhou historii osídlení, které začalo během zlatého věku protosské expanze. S postupnými cestami napříč sektorem Koprulu Protossové prohlásili tuto chladnou planetu za jednu z prvních kolonií a pojmenovali ji Khyrador. Jelikož bylo na Khyrador nahlíženo jako na symbol vesmírných úspěchů druhu, stal se domovem krystalu Uraj, posvátnému arefaktu darovaného Xel'Nagy Protossům. Uraj byl nicméně později zanechán osudu, když se přes planetu přehnala série prudkých psionických bouří a vyštvala protosské osadníky. Potom zůstal Khyrador po staletí opuštěn, dokud nespadnul do rukou Terranské Konfederace a byl přejmenován na Braxis. Po pádu Konfederace se zmocnilo kontroly nad ledovou planetou Terranské Dominium.

Česká střílečka od Bohemia Interactive se přesouvá na letošní rok

27. ledna 2013 v 20:56 | VK Xtreeme |  Novinky ze světa her
Akční střílečka Arma 3 měla vyjít ještě v roce 2012, ale vyjde se spožněním nynější rok. "Zavádíme změny, které napomohou inovaci našeho studia za neočekávaných okolností," řekl nový šéf projektu Joris-Jan van't Land. Poukazuje tak na zatčení dvojice českých vývojářů v Řecku.

Luká Codr-vývoj her v Číně

27. ledna 2013 v 19:49 | VK Xtreeme |  Videa
Lukáš Codr již žije 5 rokem v Číně a pracuje v 2k Games China a má na kontě mobilní hry včetně Civilization Revolution, NHL 2K, NBA 2K, Borderlands, Sid Meier's Pirates a dalších.
Během padesátiminutové přednášky vám Lukáš poví zajímavé informace o specificích čínském trhu s hrami.

StarCraft II: Zergské budovy

27. ledna 2013 v 19:27 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Zde se dozvíte jak je to se Zergskými budovami. Kolik co stojí a jak se jmenuje.

StarCraft II: Planeta Zergů- Char

27. ledna 2013 v 19:04 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Char byl původně jednou z třinácti centrálních planet Konfederace, ale nejznámější je díky tomu, že se jedná o prvotní hnízdo mimozemských zergů. Ihned po svém objevení byl Char klasifikován jako nehostinná vulkanická planeta, jejíž povrch z větší části pokrývala hustá vrstva prachu, která štiplavé atmosféře dodávala její barvu. Stupeň nebezpečného prostředí je umocněn extrémně vysokým množstvím kosmického záření, vzniklým násilným spojením okolních dvojhvězd, třídy VI F0 pod trpaslíkem, který obíhá nepravidelnou proměnnou M8. Eliptický orbit planety Char způsobuje, že se veškerá území obrácená k Slunci v periheliu promění na roztátá moře, v nichž se občas tvoří ostrovy kvůli rychlému ochlazování, jak se planeta vzdaluje od Slunce do zmrzlých končin systému.

World of Warcraft: Příběhy- Blood of Our Fathers, 5. kapitola

27. ledna 2013 v 17:23 | VK Xtreeme |  Blood Of Our Fathers

Varian Wrynn, Lo'Gosh, Stínový vlk, bývalý gladiátor a současný král Stormwindu a celé Aliance. Muž jako z oceli, který však má své skryté obavy a starosti stejně jako kdokoli jiný...
blood

World of Warcraft: Příběhy- Garrosh - Heart of War 6

27. ledna 2013 v 15:37 | VK Xtreeme |  Heart of War
Ta doba se nedala s ničím srovnat. Přátelé se rychle obraceli proti sobě, život se rychle vystřídal se smrtí. V tu chvíli se nesmělo zahálet, nesmělo být žádné slitování. Tohle byla pohroma. Této ohavnosti byla schopna pouze vyšinutá mysl někoho, jako byl Gul'dan, nicméně ten byl už dlouho dobu mrtev. Jak se ale Garrosh brzy dozvěděl, dirigentem neústupného moru byl bývalý princ Alliance, jehož důvěřivost, naivita a stupidita ho nedokázala ubránit před vlivem zla. Jako zmanipulovaná skořápka bez vlastní vůle na ně teď snesl smrt.
Heart of War

Assasins credd 3-Kdy vyjde první část Tyranny of King Washington?

27. ledna 2013 v 9:07 | VK Xtreeme |  Novinky ze světa her
Na síť unikly premiérové informace o vydání debutového dílu netrpělivě očekávaného příběhového DLC pro třetí Assassin's Creed. Tyranny of King Washington bude celkově sestávat ze tří epizod a vedení francouzského vydavatelského domu Ubisoft dnes potvrdilo, že té první se dočkáme již příští měsíc.
Díl byl pojmenovaný The Infamy a na PC a Xbox 360 bude ke stažení od 19. února. Majitelé PS3 verze hry si budou muset počkat o jeden den déle. Cena byla stanovena na možná trochu nadsazených 800 microsoftích bodů, což je v přepočtu na skutečnou měnu nějakých deset euro. Snad to za to bude stát.
Majitelé Season Passu samozřejmě mají DLC v ceně. Pro ty z vás, kterým to třeba uniklo ještě doplním, že se série rozšiřujících balíčků bude zabývat fiktivním scénářem, v němž Washington kývnul na nabídku Britů a místo aby se stal prvním prezidentem Spojených států, stal se despotickým králem.
Zdroj: ac.zing.cz

Battle.net- Módy a komunitou vytvořený obsah

27. ledna 2013 v 8:49 | VK Xtreeme |  Battle.net
Módy a komunitou vytvořený obsah



Množství komunitou vytvořených mimořádných módů není u tak oddané a kreativní komunity, jako je ta složená z našich hráčů, překvapivé. Při představení podpory uživatelských módů jako DotA, Tower Defense a mnoho dalších v původním Battle.netu, se tyto typy uživatelských her staly populární. Ale i když Battle.net podporoval módy na základní úrovni, propojení s nástroji a komunitou modderů nebylo na takové úrovni, jak se pro hru v roce 2010 sluší a patří.

Nový Battle.net se v této oblasti dočká několika významných zlepšení. StarCraft II bude zahrnovat plnohodnotnou sadu nástrojů pro vytváření obsahu - stejné nástroje, jako má k dispozici tým designerů StarCraftu II pro vytváření singleplayerových kampaní. Pro plné využití potenciálu komunity tvůrců map představí Battle.net prvek zvaný Map Publishing (Vydávání map). To umožní hráčům nahrávat své mapy do služby a sdílet je okamžitě se zbytkem komunity. To se také váže na cíl udělat z Battle.netu "stále připojený" zážitek - můžete zveřejňovat, prohlížet i stahovat mapy přímo přes Battle.net klienta. Hledání her na základě konkrétního módu bude také mnohem snazší s naším zbrusu novým systémem vlastních her, čímž vám naservírujeme plný rozsah úsilí modérské komunity až pod nos.

Nějaký čas po vydání StarCraftu II budou mít moddeři přístup k ještě pokročilejším prostředkům sdílení své práce na Battle.netu se StarCraft II Marketplace. Na tomto "tržišti" budou hráči moc hledat, stahovat, hodnotit, komentovat a dokonce i kupovat módy, pokud si jejich tvůrci na svůj výtvor určí cenu. Pevně věříme, že poskytnutí možnosti být odměněn za svou práci povede k některým opravdu ohromným projektům. S jakýmsi rozpočtem tak budou mít moddeři mnohem více svobody, co se týká prozkoumávání a plné realizace nápadů. To naoplátku ve výsledku znamená i větší výběr módů a větší různorodost obsahu na Battle.netu.

Diablo III- Příběh postavy: Hardcore Barbar Spartacus dosáhl Paragon Level 100

27. ledna 2013 v 8:44 | VK Xtreeme |  Diablo III
Dnes tu máme příběh hráče a jeho postavy, která se právě dostala na Paragon Level 100 na Hardcore s celkovým počtem zkušeností 14 454 400 000. Postava se jmenuje Spartacus a jejím autorem je Luděk, neboli SH4OLIN#2829. Ve svém vypravování popisuje své zaměření na barbary, postup jeho postavou a také porovnává situaci před příchodem patchů s nynější situací.
Zde je jeho příběh:

Troopeři 1x03 - Roznáška kávy

26. ledna 2013 v 19:01 | VK Xtreeme |  Troopers CZ
Lord všeho zla si do kávy dává dvě smetánky.
Oblíbený seriál ze stránek College Humor nadabovaný dabingovou skupinou Fénix ProDabing.

World of Warcraft: Hrdinové ( Horda ) Garrosh Hellscream

26. ledna 2013 v 18:57 | VK Xtreeme |  World of Warcraft
Garrosh Hellscream je synem mocného náčelníka klanu Warsong Groma. Dlouho se o něm nevědělo, avšak docela brzy poté, co byl objeven v Nagrandu to dotáhl až na náčelníka Hordy.
Mag'har, klan neskazených orkov z Nagrandu, dostal chorobu zvanú Red Pox (červené kiahne), počas invázie ľudí do Draenoru. Garrosh bol jeden z nich.

Beyond the Dark Portal
Po páde Pekelnej Hordy v Hellfire Citadel sa Kargath Bladefist vydal do Garadaru v zámere získať vojakov pre pomstu Aliancii. Garrosh sa ho vypytoval na svojho otca a vyzýval ho na súboj, no Kargath ho odbil. Nazval mag'harských orkov slabochmi a dodal, že by mohli urobiť jednu službu pre Hordu, a to umrieť. Neskôr sa Garrosh spýta Geyah na svojho otca, ale odpoveď ktorú od nej dostal mu spôsobila hlbokú depresiu.

World of Warcraft: Hrdinové ( Horda ) Orgrim Doomhammer

26. ledna 2013 v 18:48 | VK Xtreeme |  World of Warcraft
Orgrim Doomhammer je legendární bojovník a velitel Hordy. Byl její náčelník od konce První a po celou dobu Druhé Války. Také pomáhal Thrallovi při osvobozování Orků z internačních táborů.
Orgrim se ještě jako malý potkal s Durotanem během jedné noci orkského festivalu Kosh'harg, který byl dvakrát do roka, během jarní a podzimní rovnodennosti. Rychle se spolu zkamarádili a zůstali nejlepšími přáteli na pořád.
Orgrim začal získávat na síle jako člen Thunderhorn klanu, i když více patřil k Blackrock klanu. Vysvětluje se to tím, že Blackrock a Thunderhorn klan byly na sebe vázány. Když umřel jeho otec, Orgrim po něm zdědil Doomhammer a také se stal druhým ve velení, hned po Blackhandovi.

Orgrim moc nesouhlasil s válkou proti Draenei, ale přesto vykonával Blackhandovi rozkazy, chvilku byl i on pod vlivem krvežíznivosti, nicméně časem si začal říkat, jestli Orkové nebyli podvedeni, protože si nemyslel, že by Draeneiové opravdu chtěli na jeho národ zaútočit. Když Gul'dan svolal vůdce Orků a sdělil jim o Mannorothověi krvi s tím, že budou ještě silnější, byl Orgrim jedním z těch, kteří se nenapili. Omluvu pro to si vymyslel, že není dostatečně hoden, aby pil ze stejného poháru jako náčelník Blackhand. Vůdce Orků mu uvěřil, ale Gul'dan tušil, že něco skrývá a od té doby v něm již neměl důvěru.

Troopeři 1x02 - Ovládání mysli

26. ledna 2013 v 18:42 | VK Xtreeme |  Troopers CZ
Oblíbený seriál ze stránek College Humor nadabovaný dabingovou skupinou Fénix ProDabing.

Troopers CZ- 1. díl

26. ledna 2013 v 18:38 | VK Xtreeme |  Troopers CZ
V mezigalaktické válce jsou hrdinové, zloduši a pak tihle chlápci...

Oblíbený seriál ze stránek College Humor nadabovaný dabingovou skupinou Fénix ProDabing.

World of Warcraft: Příběhy- Blood of Our Fathers, 4. kapitola

26. ledna 2013 v 17:21 | VK Xtreeme |  Blood Of Our Fathers

Varian Wrynn, Lo'Gosh, Stínový vlk, bývalý gladiátor a současný král Stormwindu a celé Aliance. Muž jako z oceli, který však má své skryté obavy a starosti stejně jako kdokoli jiný...
blood

Vývoj akce Homefront 2 pokračuje nezávisle na krachu vydavatelství THQ

26. ledna 2013 v 17:08 | VK Xtreeme |  Novinky ze světa her
Crytek, společnost, která má na svědomí plno skvělých her jakou je Crysis (1-3) věří v potenciál střílečky Homefront 2 a vývoj této střílečky probíhá podle plánů. Vývojáři Homefront 2 titul původně připravovali pro vydavatelství THQ, které pro jejich smůlu v prosinci minulého roku vyhlásily bankrot. Crytek tak v lednové aukci značku Homefront odkoupil a na vývoji bez ustání pracuje dál. Hra má naplánované vydání v České republice na rok 2014.

StarCraft II: Heart of the Swarm- Beta patch 2.0.3

26. ledna 2013 v 16:54 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Beta test Heart of the Swarm je stále v plném proudu a vývojáři se rozhodli pro přidání několika nových funkcí, které je třeba otestovat.

Máme nového prezidenta

26. ledna 2013 v 16:22 | VK Xtreeme
Ano, je to tak. Je tu nový prezident a je jím Zeman. Já jsem mu fandil a jsem rád, že se zrovna on stal prezidentem. Vyhrál s téměř 55% oproti jeho oponentovi, který získal 45%. Rozdíl 10% je docela velikký rozdíl. Získal o půl milionu hlasů víc než ministr zahraničí Karel Schwarzenberg.
"Budu se snažit být hlasem všech Čechů. Děkuji všem, kteří mě hlasovali. Řekl jsem už mnohokrát, že chci být prezidentem dolních 10 milionů a mezi nimi jsou jak voliči Miloše zemana, tak Karla Schwarzenberga," prohlásil Miloš Zeman. Dodal, že už mu pogratuloval k vítězství i premiér Petr Nečas.

Česká Republiko, máme prvního námi zvoleného prezidenta, važte si ho.

World of Warcraft: Příběhy- Garrosh - Heart of War 5

26. ledna 2013 v 15:35 | VK Xtreeme |  Heart of War

"To snad není pravda," řekl Thrall. Bez přestání kráčel napříč halou. "Nemohu uvěřit tomu, že by se sky-reaver dopustil takové ohavnosti."
Heart of War



Papa Roach- Hollywood Whore

25. ledna 2013 v 19:54 | VK Xtreeme |  Hudba
Další skvělá písnička od Papa Roach se skvělým klipem, který je na konci docela i hororový :-)

StarCraft II: Protoss- jednotky- Phoenix

25. ledna 2013 v 19:51 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Produkuje: Stargate
Zbraně: Iontové kanony
Damage: 12 (6x2) / 22 (11x) proti obrn
Cíle: vzdušné
Rychlost pohybu: fast
Hotkey: P
150100235s12060200


StarCraft II: Hlavní postavy- Egon Stetmann

25. ledna 2013 v 19:33 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
Když Egon Stetmann započal svou vědeckou kariéru ve výzkumném zařízení Dominia na Tyradoru III, ocitl se ve společnosti stejně mladých a idealistických vrstevníků, z nichž většina sdílela jeho přesvědčení, že by jejich generace mohla vytvořit lepší budoucnost pro všechny lidi v sektoru Koprulu.

Tito noví ambiciózní vědci byli rozděleni do týmů a umístěni po celém zařízení, kde začali pracovat na zadaných projektech. Stetmann vytvořil tým s neobyčejně nadanou Isabellou Yorinovou, a za úkol dostali vytvořit přenosné silové pole ionizovaného plynu podobné protosským plazmovým štítům, avšak bez pomoci generátoru psionického pole. Stetmann v přesvědčení, že toto zařízení bude mít vojenské i civilní využití, se tomuto projektu plně oddal a již za několik měsíců vytvořil funkční prototyp.

Jak čas plynul, Stetmann zjistil, že jeho úkol byl pouze jednou částí mnohem většího projektu, který měl čistě vojenské využití a v praxi byl hrubě nemorální. Poté, co na základě úspěchu se silovým polem získal Stetmann vyšší stupeň bezpečnostního pověření, sledoval, jak byly testovací subjekty nuceny snášet zničující operace. Během těchto operací byly kosti a orgány nahrazovány umělými komponentami, to vše v naději vytvoření elitních, kybernetických, vylepšených vojenských jednotek. V pozdějších fázích experimentu byl prototyp Stetmannova silového pole k těmto osobám chirurgicky připojován, což jim umožnilo vytvářet vlastní ochranné štíty. Nadmíru znepokojivé však bylo, že testovacími subjekty byli vězni z věznice Nový Folsom, kteří k tomu byli vybráni nedobrovolně.

StarCraft II: Heart of the Swarm- Příběh

25. ledna 2013 v 19:24 | VK Xtreeme |  StarCraft 2
http://media.blizzard.com/sc2/media/artwork/swarm-artwork01-large.jpg

Královna čepelí je pryč. Jim Raynor využil moc starobylého artefaktu Xel'Nagů na pekelné planetě Char v zoufalé snaze zastavit zergský Roj před zamořením celého sektoru Koprulu a k proměně Sarah Kerrigan do její lidské podoby. Roj se bez královny, které je vedla a sjednocovala, rozpadl na několik vrhů roztroušených po celém sektoru Koprulu. Jedna z největších hrozeb galaxie byla odražena... nebo se tak alespoň zdá.

Sarah Kerrigan je volná. I když už nemá děsivou moc Královny čepelí, ani už nevelí Roji, pořád zůstává bývalý Duch nepřítelem, kterého je třeba nebrat na lehkou váhu. Ale pokud ji artefakt skutečně vysvobodil, proč Kerrigan vyhledává po celém sektoru Koprulu Zergy? Pokračuje snad ve svém honu po pomstě, nebo jí proměna dala nový cíl?

Warcraft III jako kampaň ve StarCraft II

25. ledna 2013 v 18:51 | VK Xtreeme |  Novinky ze světa her
http://media.blizzard.com/wow/media/fanart/fanart-0727-large.jpg
Ano, je to tak, objevila se další modifikace pro fanoušky ( jako já ) Warcraftu. V projektu Warcraft: A New Dawn nemusíte čekat žádné novinky, protože i nyní je tu boj Alliance proti Hordě, jako již jsme na to zviklí. Nic o tom pořádně nevím. I nyní najdete ve hře orky, lidi, ale i budovy, na které jste zvyklí již z WarCraftu 3.
Vývoj hry je momentálně na začátcích, tudíž si modifikaci ještě nelze zahrát. Video obsahuje záběry z Alpha verze, takže dost věcí není dodělaných, atd. Zajímavý bude určitě postoj Blizzardu k celému projektu. Jak jistě víte, World of StarCraft se jim nelíbil a zatrhl jeho vývoj.